Just enter your search query, and we'll fix you up with the latest tweets on that topic.

Plak Adreen Genezing tweets

Pola Hidup Sehat

Penyumbat dan yang membuat macet aliran darah ini adalah timbunan plak akibat pola makan makanan berlemak dan sedikit serat.

https://twitter.com/TrikSehat

5 years ago

rakyat / jarr

Man U menang minyak naik. Manu kalah minyak naik. Pastu menang plak pun minyak naik. Kimaklah Man U ni nak apa lagi setan??

https://twitter.com/Jarr9881

5 years ago

Dokter Gigi

Karang gigi mnjadi keras krn plak & pelikel mengalami mineralisasi, shingga sgt sulit dibersihkan melalui pembersihn mekanis dgn sikat gigi.

https://twitter.com/DENTISTwit

5 years ago

Sakit nye hati when dia bagi kita harapan palsu smpai kita sayang gila² kan dia tapi tiba² dia tak nak kat kita plak. Hurm :(

https://twitter.com/Mas_Ayunie

5 years ago

『 Kecix 』 ッ

ade aku suruh kau kesah ke kalau aku tak cantik ? Pencipta aku tak bising , kau plak nak bising

https://twitter.com/Official_Riena

5 years ago

Aiмαпgg.

Gua prgi meranjau onak duka dlu ya?.Gua tngh kecewa ni,nk luahkn prasaan mlalui twit cnta kang,tkut npk bangang plak.

https://twitter.com/AimanRifdyy

5 years ago

Madi Aidil Omar

Sakit Hati Plak Lama Lama Dengan David Moyes Nie.. Sabar Jer Lah Mampu -.-

https://twitter.com/MadiiZayn

5 years ago